پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

عرضه‌ی کفپوش‌های جدید آنتی استاتیک بساپلیمر| برپایه‌ی رزین‌های اپوکسی و پلی یورتان

۳ بازديد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی رغم الزام به استفاده از کفپوش‌های آنتی استاتیک در برخی از کاربری‌های خاص، به دلیل مشکلاتی همچون عدم ارائه‌ی محصولات در تمامی رده‌های مقاومت الکتریکی متناسب با کاربری‌های مختلف‌، وجود همیشگی گره خوردگی و بیرون زدگی غیر متعارف الیاف کربن (نقاط داغ) و همچنین الزام به اعمال مقادیر بالای رنگ در هر بار پوشش دهی و در نتیجه تحمیل هزینه‌های ناشی از آن به مشتری استفاده از این محصولات با محدودیت‌هایی رو به رو بوده است .

 

در راستای حل این مشکلات، بساپلیمر با ارائه محصولات مطابق با رده بندی دقیق مقاومت الکتریکی سطحی کفپوش، کاهش نقاط داغ، افزایش جلوه‌ی بصری، کاهش میزان مصرف تا 200 گرم در هر مترمربع به صورت پوشش‌های محافظتی، توانایی پاسخ دهی به تست‌های ولتاژ پایین و استفاده از سیستم‌های پخت متنوع توانسته است سبد جدیدی از کفپوش‌های آنتی استاتیک/کانداکتیو را به بازار ارائه نماید.

معرفی محصولات جدید آنتی استاتیک بساپلیمر:

پوشش کف رنگی آنتی استاتیک BASADUR® E709:

این پوشش کف اپوکسی، به عنوان لایه‌ی نهایی سیستم کفپوش آنتی استاتیک که از نقات قوت آن می‌توان به محتوای فرار نزدیک به صفر، پشت‌پوشی بالا، چسبندگی عالی به زیرآیند و همچنین دوام بالاتر در ضمن میزان مصرف کم (150 تا 250 گرم) در هر مترمربع اشاره کرد. همچنین مقاومت در برابر شُره کردن (Anti-Sagging Effect) امکان بهره گیری از این محصول را در سطوح عمودی نیز فراهم نموده است.

 

 

روکش خودتراز آنتی استاتیک  BASADUR® E326:

 روکش خودتراز آنتی استاتیک بر پایه‌ی رزین اپوکسی است. این محصول خواص رئولوژیکی بهینه‌ای را ایجاد کرده و میزان گره خوردگی و بیرون زدگی الیاف را در حین اجرا به حداقل می‌رساند. عرضه‌ی این محصول رسانایی الکتریکی را بدون نقاط داغ در محدوده‌ی104 –106  اُهم ایجاد می‌کند، این در حالی است که خواص مکانیکی اصلی مانند دوام و استحکام آن حفظ شده است.

 

روکش خودتراز پلی یورتان BASADUR® U306:

روکش خودتراز پلی یورتان با خاصیت آنتی استاتیک/کانداکتیو، دو جزئی؛ با انعطاف پذیری و درصد ازدیاد طول 50% است. تولید این محصول که درواقع بر پایه‌ی یک نوع پلی یورتان ترموست است، خواص مکملی همچون سختی و چقرمگی را جایگزین سختی و شکنندگی می‌کند.

 

شایان ذکر است که تولید کفپوش رزینی آنتی استاتیک پیش از این تنها برپایه رزین اپوکسی در بازار ایران متداول بوده است.

منبع: عرضه‌ی کفپوش‌های جدید آنتی استاتیک بساپلیمر| برپایه‌ی رزین‌های اپوکسی و پلی یورتان
 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.